Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
EDİRNE İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    İL MÜDÜRÜ
    İL MÜDÜR YARDIMCILARI
    ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ
    • KOORDİNASYON VE TARIMSAL VERİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • KIRSAL KALKINMA VE ÖRGÜTLENME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • GIDA VE YEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • TARIMSAL ALTYAPI VE ARAZİ DEĞERLENDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • BALIKÇILIK VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • ÇAYIR, MERA VE YEM BİTKİLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
    • ENEZ İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • HAVSA İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • İPSALA İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • KEŞAN İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • LALAPAŞA İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • MERİÇ İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • SÜLOĞLU İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    • UZUNKÖPRÜ İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
    BİRİMLER
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
  • E-HİZMETLER
  • PROJELER
  • YAYINLAR
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksEdirne İl Tarım ve Orman Müdürlüğü > Duyuru

2024-2025 BAŞVURU DÖNEMİ TARIMA DAYALI YATIRIMLAR YEDEK LİSTEDEN ASİL LİSTEYE ALINAN YATIRIMCILAR

30.07.2025 / Gösterim Sayısı : 205 / Arşiv

2024-2025 Başvuru Dönemi Tarıma Dayalı Yatırımların Desteklenmesi programı kapsamında projesi yedek listeden asil listeye alınan başvuru sahibi, Tarım Reformu Genel Müdürlüğünün 30.07.2025 tarihli yazısı ile İl Müdürlüğümüze bildirilmiştir.

İlgili mevzuat gereği, ekte bulunan liste; 30 Temmuz 2025 – 05 Ağustos 2025 tarihleri arasında 5 (beş) iş günü süre ile İl Müdürlüğü internet sitesinde askı ilanı niteliğinde yayınlanacaktır. Bahse konu ilan tebligat niteliğinde olup, hak sahiplerine ayrıca bir bildirim yapılmayacaktır.

Hibe sözleşmesi imzalamaya hak kazanan hak sahiplerinin, iş bu tebligat yapılma tarihini takip eden 20 (yirmi) iş günü içerisinde (06 Ağustos 2025 – 02 Eylül 2025) hibe sözleşmesine esas aşağıda belirtilen belgeleri İl Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. Süresi içerisinde müracaatta bulunmayan hak sahiplerine ait proje başvuruları ve bunlara ilişkin değerlendirme sonuçları iptal edilerek haklarını kaybedecekler ve yedek listeden hak sahibi yatırımcılar sözleşmeye çağrılacaktır.

 

HİBE SÖZLEŞMESİ AŞAMASINDA SUNULMASI GEREKEN BELGELER

​Aşağıdaki belgeler hibe sözleşmesi imzalanmadan önce il müdürlüğüne sunulmalıdır. Geçerli belgeleri sunmayan başvuru sahipleri ile hibe sözleşmesi imzalanmaz.

Veri giriş sistemine yüklenmiş olan Başvuru Formu, İşletme Planı ve proje ile ilgili yüklenen tüm diğer dosyalardaki dokümanların çıktıları alınır. İşletme planı ve Başvuru formu dosyanın en sonunda olacak şekilde aşağıdaki belgeler sırasına göre aşağıda sıralandığı şekilde indeks hazırlanarak dosya düzenlenir. Hazırlanan başvuru dosyası, ekleri ve satın alma dosyası içerisinde teslime hazır hale getirilir.

  1. Teminat mektubu veya nakit teminatın dekontu,
  2. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Yatırımcının Sosyal Güvenlik Kurumuna vadesi geçmiş prim borcu ve vadesi geçmiş vergi borcu olmadığına dair veya yapılandırma söz konusu ise yapılandırmaya ilişkin resmî belgeler,
  3. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Adli sicil kaydı
  4. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Yatırım yerinin ipotekli, şerhli, icralı olmadığına dair tapu müdürlüğünden veya web tapudan alınmış güncel belge,
  5. Yeni tesis niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı, kısmen yapılmış yatırımların tamamlanması niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı veya yapı kullanma izin belgesi, kapasite artırımı ile teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki yatırımlar için yapı kullanma izin belgesi,
  6. Kapasite artırımı, teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki başvurularda, mevcut tesisin faaliyeti ile ilişkili olarak bankalarca başvuru sahibi adına daha önce kullandırılan kredi nedeniyle konulan ipotek için ilgili bankadan geri ödemelerin düzenli yapıldığına dair belge,
  7. Tarımsal amaçlı örgütler hariç, tüzel kişi başvurularında tüzel kişiliğe ait sermaye pay oranlarını gösteren en son yayımlanmış ticaret sicil gazetesi onaylı sureti,
  8. Uygulama rehberinde yer alan başvuru konusu ile ilgili Taahhütnameler ile Genel Taahhütname (Noter Onaylı),
  9. Başvuru tarihi itibarıyla (7) yılı kapsayan Noter onaylı kira sözleşmesi,
  10. Ulusal şebekeye bağlanmak üzere elektrik üretimine yönelik yenilenebilir enerji üretim tesisleri ile yenilenebilir enerjili diğer yatırım konularında, enerji üretimi ile ilgili Çağrı Mektubu,
  11. Satın alma evrakları,
  12. Hibe Sözleşmesi Döner Sermaye Ücreti Makbuzu.

​*Veri giriş sisteminde yer alan belge ve dokümanlarla il müdürlüğüne teslim edilen başvuru dosyasında yer alan belge ve dokümanlar aynı olmalıdır.

Ek Dosyalar

  • ekonomik son 179 KB

İLETİŞİM

    Edirne İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : İstasyon Mahallesi Atatürk Bulvarı No : 223/1 Merkez / EDİRNE

  • Telefon : 0284 235 26 89 - 0284 235 26 93

  • Faks : 0284 235 26 97

  • E-Posta : edirne@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI